Курс «Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами» має на меті сформувати у майбутніх педагогів усвідомлене розуміння основних положень інклюзивної освіти, соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП;  виробити навички командної роботи при навчанні, вихованні та соціалізації  здобувачів освіти;  забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими потребами; розкрити вимоги Державного стандарту початкової освіти, Концепції «Нова українська школа».


Мета курсу –  надання здобувачам вищої освіти систематизованих знань з теорії і практики педагогічного менеджменту, формування комплексних компетенцій сучасного менеджера освіти, розвиток організаторських та управлінських здібностей, критичного, системно-аналітичного мислення, сприяння формуванню вмінь створювати психологічно комфортну атмосферу та підтримувати дух партнерства і взаємодії в навчальному закладі.

Завданнями дисципліни «Теоретичні та практичні засади педагогічного менеджменту» є розкриття основних теоретико-методологічних засад педагогічного менеджменту, сприяння засвоєнню здобувачами освіти знань, формуванню в них практико-орієнтованих умінь з управління освітніми закладами різних типів, вироблення у студентів якостей, що відповідають сучасній моделі менеджера освіти, формування комплексних компетенцій менеджера освіти та їх психолого-педагогічної готовності до здійснення управлінської діяльності.


Дисципліна розглядається як складова змісту професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи, оскільки сьогодні у загальноосвітніх навчальних закладах навчаються багато дітей із розладами зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку та ін. Для того, щоб навчання таких дітей було ефективним і комфортним, майбутнім вчителям початкової школи необхідно знати їхні психолого-педагогічні особливості, форми та методи роботи з ними.
Мета курсу «Організація роботи асистента вчителя у закладах освіти» полягає в ознайомленні студентів із виникненням і сучасним станом проблеми інклюзивного навчання, виховання й розвитку дітей з особливими потребами та шляхами реалізації окресленого напрямку в умовах загальноосвітнього навчального закладу. 

Курс «Організація розвивального освітнього середовища (регіональний аспект)» забезпечує оволодіння здобувачами вищої освіти теоретичних знань про те, що  освітнє середовище має бути наближене до сфери інтересів дитини, звичаїв, традицій, умов у яких вона народилася, навчається і виховується. Користуючись ресурсами Закарпаття, у школярів з‘являються додаткові можливості обстежувати, досліджувати, експериментувати, раціоналізувати, роботи щось по-своєму на основі усвідомлення ресурсів найближчого оточення.

Мета курсу – забезпечити теоретичну і практичну підготовку здобувачів вищої освіти до виконання функціональних обов’язків вчителя початкових класів в ЗЗСО регіону в контексті формування системи компетентностей щодо організації освітньо-розвивального середовища у школі; створити умови, наближені до практичної професійної діяльності; забезпечити розвиток творчості та креативності особистості студента; формувати прагнення до активного запровадження педагогічних інновацій у початкову освіту, здатність до вдосконалення умов освітньо-розвивального середовища ЗЗСО регіону відповідно до викликів сьогодення.

Курс "Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі" забезпечує оволодіння здобувачами вищої освіти знань про основи соціалізації молодших школярів, побудови їх стосунків з дорослими, однолітками, батьками, ознайомлення з правилами та обов’язками як громадянина України, підготовка майбутніх вчителів до формування у молодших школярів громадянської, історичної та соціальної компетентностей, вивчення здобувачами початкової освіти суспільствознавчої складової. 

Має на меті розкрити вимоги Державного стандарту початкової освіти, Концепції «Нова українська школа», змістовий блок  громадянської та історичної освітньої галузі, вимоги до структурування уроків, вимоги до добору методичного інструментарію побудови уроків «Я досліджую світ».


Курс «Методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі" забезпечує оволодіння здобувачами вищої освіти знань про основи соціалізації молодших школярів, побудови їх стосунків з дорослими, однолітками, батьками, ознайомлення з правилами та обов’язками як громадянина України, підготовка майбутніх вчителів до формування у молодших школярів громадянської, історичної та соціальної компетентностей, вивчення здобувачами початкової освіти суспільствознавчої складової. 

Має на меті розкрити вимоги Державного стандарту початкової освіти, Концепції «Нова українська школа», змістовий блок  громадянської та історичної освітньої галузі, вимоги до структурування уроків, вимоги до добору методичного інструментарію побудови уроків «Я досліджую світ».